sobota, 30 listopada 2013

39


Hej! :)

To właśnie dziś w sobotę 30.11 miałam okazję gościć na Ogólnopolskich Mistrzostwach Makijażu organizowanych podczas IX Targów Kosmetycznych VENUS.
Gościem specjalnym na Targach Kosmetycznych była znana nam wszystkim wizażystka i blogerka Maxineczka. 
Na pewno nie jedna z was widziała jej świetne tutoriale na temat makijaży? 

a to kilka zdjęć z dzisiejszego wydarzenia ;p







Targi trwają jeszcze jutro! Także kto ma możliwość niech zawita bo na prawdę WARTO!:)
Niedziela 10:00 - 17:00
Targi Kielce 
ul. Zakładowa 1

____________________________________

3 komentarze:

  1. Poproszę o duuużo więcej Twoich zdjęć! zachwycam sie Toba no !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na caaałym blogu, fanpage'u oraz instagramie pełno moich przeróżnych zdjęć i z pewnością z czasem będzie się pojawiać ich dużo więcej także serdecznie zapraszam;)

      Usuń
  2. też tam byłam i chyba cie widzialam:)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.