sobota, 21 grudnia 2013

45


A Wam która stylizacja podoba się najbardziej? :)



4 komentarze:

  1. Sledze Twojego bloga od pwenego czasu i we wszystkich stylizacjach przepieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsza ta z sukienką w pepitkę :) Ale zgadzam się z poprzedniczką, że każda świetna. Cenię najbardziej w Twoich wpisach to, że chyba w każdym masz na sobie najbardziej kobiecy element garderoby codziennej- wysokie obcasy, które ja też ubóstwiam :)) Pozdrawiam, Klaudia.

    Ps. Większość blogerek po pewnym czasie zatraca swój styl, który prezentowało na początku prowadzenia bloga... Ty, (na razie i mam nadzieję na zawsze) pozostajesz wierna stylizacją kobiecym i "zgrabnym". Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Pedro mówi,że 5 najładniejsza to tak musi być.

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwone spodnie ta stylówka najlepsza ! potem ta z seukienką w pepitkę ;) zresztą we wszystkim wyglądasz obłędnie !Masz super wyczucie stylu!

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.