wtorek, 21 stycznia 2014

21/01/2014

Witajcie Kochani!:*
Pomimo dzisiejszej paskudnej pogody wracam do Was z kolejną stylizacją i tak jak obiecałam publikuję outfit z płaszczykiem od sheinside.com w roli głównej! :)
 Czarny klasyczny ze skórzanymi wstawkami idealnie pasujący do wielu różnych zestawień.
_____________________________
 bezpośredni link do płaszcza znajdziecie poniżej *




Płaszcz: sheinside.com
Szal: SH
Koszula: Cropp Town
Naszyjnik + Bransoleta: H&M
Paseczek: H&M
Spodnie: Daisy
Botki: Centro
Okulary: Allegro
Torba: Mohito


21/01/2014

26 komentarzy:

  1. jak robisz loki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jakie, w tym przypadku użyłam prostownicy :)

      Usuń
  2. Jesteś zadowolona z płaszczyka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak najbardziej płaszczyk spełnił moje oczekiwania :) POLECAM

      Usuń
  3. To to jest kurtka albo marynarka a nie płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz nie w każdym przypadku musi sięgać do kolan;)

      Usuń
    2. no,może sięgać jeszcze do kostek;)

      Usuń
    3. a do pasa to też płaszczyk?

      Usuń
  4. Widziałam takie płaszczyki 5-10cm nad kolankiem,może nawet 15 ale nigdy tak krótkiego jak Twój:) Szaliczek za to jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze piórko w tyłek i bedziesz wyglądała jak rajski ptaszek;) wszystko z innej parafii. jakby to zobaczyła jakas prawdziwa blogerka to by sie załamała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na tym rzecz polega żeby wszystko było np. w motywie PANTERKI :)

      Usuń
  6. Swietna stylizacja! ;) jaki masz rozmiar tego plaszczyka? Zastanawiam sie nad kupnem , i zmtad moje pytanie czy wszystkie wymiary ktore podane sa w tabelce zgadzaja sie? Czy nie sa krotkie rekawy?i czy z jakosci jestes zadowolona? ;) zalezy mi na twojej opinii;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo na prawdę bardzo fajny, porządnie wykonany a co do rozmiarówki to mój jest S a szczerze powiedziawszy wolałabym M...

      Usuń
  7. Płaszczyk mi się podoba aczkolwiek nie do końca jestem pewna jego jakości ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Plaszczyk niczego sobie, ale jestem mile zaskoczona szalem - tez takowy posiadam. Nie ukrywam, że moja uwagę zwrócił na siebie też naszyjnik. Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam zafascynowana wyglądem tego płaszczyka na stronce, byłam skora go zamówić, ale teraz patrząc na niego w twojej stylizacji wiem, że byłyby to wyrzucone pieniądze w błoto. Pomięty, za krótki, cieniutki, jakościowo niestety wygląda fatalnie. Na bank nigdy nic nie zamówię z ich strony. Jestem rozczarowana ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać,że jesteś początkującą blogerką, jeszcze wielu rzeczy musisz się nauczyć, bo póki co to nie reprezentujesz żadnego poziomu . Lepiej Ci idzie sprzedawanie ciuchów na szafie aniżeli prowadzenie bloga. Ja bym się tak nie ubrała na ulice, a co dopiero wstawiać na bloga będąc blogerką ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wyraźnie pisze w opisie że jestem początkującą blogerką;)
      To w takim razie pokaż nam jak Ty byś się ubrała... :)))
      Ja pokazuję to w czym się dobrze czuję, wiadomo że każdy może wyrazić swoją opinię za i przeciw.


      Serdecznie Pozdrawiam;)

      Usuń
  11. Ja tez wychodze z zalozenia ze nie wszystko powinno do siebie pasowac a raczej każda rzecz z innej parafii ze tak powiem ciekawie wygląda. Mi osobiście zestawienie się bardzo podoba, a szczególną moją uwagę przykuła biżuteria i ten piękny żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wauu :) so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this look so much! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny look;) Wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.