sobota, 15 lutego 2014

52

Współpraca z firmą  LAMBRE Groupe International KLIK


Madame Lambre 





Madame LAMBRE proponuje trzy serie do pielęgnacji cery:

- seria nawilżająca


- seria odmładzająca


- seria kojąca 

* * *

Silk Charm Cream

Uniwersalny krem na dzień i na noc.
 Krem jest lekki, łatwo i szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustości na skórze.

pojemność: 50 ml




* * *


Time Coda Day

Krem ujędrniający  przeznaczony na dzień do intensywnej pielęgnacji różnego typu cery.

pojemność: 50 ml






* * *

AQUATIQUE Day Cream

Krem na dzień intensywnie nawilża, odżywia, ujędrnia i poprawia koloryt skóry.

pojemność: 50 ml




* * *

AQUATIQUE Eye Cream 

Regenerujący krem pod oczy - poprawia jędrność i elastyczność skóry wokół oczu.

Pojemność: 15 ml



* * *

Time Code Eye

Regenerujący krem pod oczy 

 pojemność: 15 ml





Firma Madame Lambre posiada również kosmetyki kolorowe np.
 cienie, pudry, róże, eye linery i wiele wiele innych!

To i więcej znajdziecie na ich stronie: Madame Lambre

:)

4 komentarze:

  1. Niesamowicie pięknie pakują swoje kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo podoba się sposób zrobionych opakowań, nigdy do tej pory nie spotkałam się z czymś podobnym. CUDO

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie przyciąga,ciekawe jaka jakość tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.