sobota, 10 maja 2014

Lime ♥


Po dosyć długiej przerwie witam Was ponownie;* 
Trochę wstrzymały mnie święta Wielkanocne później Majówka teraz jeszcze choróbsko.. 
Na szczęście powoli wracam do zdrowia. 
* * * 
Przygotowałam dla Was outfit gdzie głównym elementem jest limonkowa narzutka waterfall w połączeniu z klasycznym białym topem oraz jasnymi jeansami, zestawienie proste a zarazem idealne na spacer bądź tak jak dzisiaj w moim przypadku na uczelnię ;)

Możecie mnie śledzić również na instagramie, gdzie dodaję częściej i więcej zdjęcia 

Instagram












Naszyjnik: Cropp
Top: H&M
Waterfall: Top Secret
Spodnie: H&M
Szpilki: NN
Torba: Zara
Zegarek: Perfect




P.S. Nie mam zielonego pojęcia czemu niektóre zdjęcia są tak zmienione kolorystycznie;/ 
pomoże ktoś?

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

19 komentarzy:

  1. Świetny set :) cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ta śliczna narzuta ? Świetnie wygladąsz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd spodnie ? kochana napisz pod wpisem skąd masz te ciuszki bo bardzo jestem ciekawa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie H&M - post uzupełniony w informacje o zestawieniu;)

      Usuń
  4. widzialam juz na szafie. przebosko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile lat będziesz miała w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw <3 Ta narzutka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd buciki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ożywiłaś ten casual - super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  9. masz dwóch braci można wiedzieć w jakim są wieku i jak mają na imię ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta narzutka jest, świetny zestaw :)

    Co do zdjęć to dodawaj zdjęcia w formacie .pgn a nie .jpg miałam to samo odkąd dodaję .pgn to jest wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodzisz na uczelnie w szpilkach ?:)) Super narzutka ;* !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy kupowałaś spodnie? Bo szukam takich samych i nie mogę znaleźć :-(

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.