czwartek, 29 października 2015

29.10



Hej Kochani;*

Mam dla Was dzisiaj trzy propozycje w roli głównej z  czarną klasyczną ramoneską, którą generalnie można łączyć z wieloma innymi zestawami czy to do sukienki, spódnicy czy spodni - w stylizacjach codziennych a także eleganckich! Zdecydowanie numer 1 w mojej garderobie i zapewne niezbędnik w szafie nie jednej z Was;)

co powiecie na takie połączenia?
 

Outfit 1. - Ramoneska + Sukienka:  Romwe.com
 (poniżej linki do rzeczy)






Ramoneska: Romwe.com
Sukienka: Romwe.com
 







Outfit 2.


Ramoneska: Romwe.com
T-shirt: Shein.com
Spodnie: Romwe.com
Buty:   Larmont-Fashion

 




Outfit 3.





Ramoneska: Romwe.com
Waterfall: Shein.com
Spodnie:  Shein.com

2 komentarze:

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.