czwartek, 6 lipca 2017

evree - kosmetyki

Dzień Dobry Kochani:*

Ostatnio mam możliwość przetestowania kosmetyków z marki Evree o ile dobrze pamiętam już  spotkałam się z tymi kosmetykami w drogerii Hebe u mnie w mieście.
Do najnowszej kolekcji tych kosmetyków należy linia PURE NEROLI

Poniżej załączam linki oraz krótki odpis do produktów z oficjalnej strony: 






Normalizujący tonik do twarzy przeznaczony do skóry tłustej z niedoskonałościami, jego zadaniem jest nawilżenie, odświeżenie a także tonizacja skóry twarzy 
pojemność: 200ml




Kolejnym produktem marki: evree jest normalizujący żel punktowy na niedoskonałości, przyjemna lekka konsystencja zawierająca ekstrakt z kwiatu neroli - oczyszcza, nawilża.
pojemność: 15ml




Pora na krem ♥ który przyciąga samym zapachem.
Normalizujący Krem nawilżający do twarz, nadający się doskonale do wszystkich typów skóry - nawilża, wygładza, regeneruje wydzielanie sebum a także odżywia i matowi skórę.
pojemność: 50ml





I na koniec KREM CC czyli nazywany przez niektóre z was lekkim podkładem doskonałym na lato!
Normalizujący krem korygujący CC
- nawilża, ujednolica koloryt skóry o lekkiej konsystencji i przyjemnym zapachu.
 pojemność: 50ml 

KREM CC


Do kolejnych kosmetyków które mam możliwość testowania należą:
Różany olejek do mycia twarzy,
Upiększający krem pod oczy a także Cukrowy peeling do ust o zapachu poziomki! - pachnie niesamowicie ♥



OLEJEK


KREM POD OCZY



CUKROWY PEELING DO UST

1 komentarz:

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.