poniedziałek, 21 maja 2018

Mutivitamin - Gabinet Kosmetyczny LALA


Kolejny z zabiegów w Gabinecie Kosmetycznym LALA jaki ostatnim czasem robiłam to zabieg Mutivitamin - czyli odżywcza bobma witaminowa!

 Zabieg mający na celu rozjaśnienie, nawilżenie i odżywienie. 

Dzięki takim składnikom jak: Vit. A, E, C a także Vit. b3 oraz kwas mlekowy, wyciąg z mandarynki, limonki, koenzym Q10, olej z pestek winogron i masło shea moja skóra jest rozświetlona i doskonale nawilżona! 
 * * *
 Taki zabieg składa się z kilku etapów:

1. Peeling enzymatyczy,
2.Sonoforeza z koktajlem witaminowym, 
3. Maska kremową,
4. Maska algowa, 
5. Sorbet witaminowy
6. Krem na zakończenie zabiegu


Zabieg ten należy do jak najbardziej przyjemnych i relaksacyjnych! 
Po zimie moja cera dalej płata ogromne figle dlatego niezbędne są u mnie tego typu zabiegi i zawsze zdecydowanie korzystam z porad i usług Pani Magister Weroniki Niewiadomskiej z gabinetu Kosmetycznego LALA w Kielcach! 
Kolejny raz opuściłam to piękne miejsce z uśmiechem na buzi i na pewno wrócę tam ponownie! 
Kto korzysta z takich zabiegów w salonach kosmetycznych? Dajcie znać w komentarzach ;)





1 komentarz:

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.