piątek, 22 czerwca 2018

Summer Time - wish list ♥


Kolejnym z ulubionych zagranicznych sklepów jest 

Z tej strony również przygotowałam dla Was listę perełek które szczególnie przykuły moja uwagę:




 Link: Shein.com


Link: Shein.com 


Link: Shein.com 


  Link: Shein.com
 

 Link: Shein.com
 

Link: Shein.com 


 Link: Shein.com
 

Link: Shein.com

Przesyłki od Shein.com przychodzą do mnie w czasie od 1-2 tygodni w zależności jaką wysyłkę wybiorę.
Ubrania są dobrej jakości, wykonane z najwyższą starannością.

* * *

Mam nadzieję że spodobały Wam się moje propozycje na lato.

2 komentarze:

  1. tusia_98 (instagram)

    Ta trzecia sukienka od góry jest po prostu genialna �� fajne mają ciuszki ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś 😍
    Ta żółta sukienka mi się najbardziej podoba 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.