poniedziałek, 30 lipca 2012

30.07

Kolejny wpis poświęcę temu jak zapoczątkowałam Moją przygodę z Modą;) zatem zaczęłam wchodzić na portale typu: mojeciuchy.pl szopcik.pl SZAFA.PL i własnie tam kupuję/sprzedaję/wymieniam się z Dziewczynami jednym słowem nabywam swoje ZDOBYCZE! mogę kupooooooooować kupowaaaaaaaaać i ciągle tylko kupować;) CHOMIKOWAĆ, GROMADZIĆ, PRZECHOWYWAĆ wiedząc że kiedyś na pewno Moda powróci :) tutaj link do Mojej MAŁEJ szafki:
www.maffashionn.szafa.pl
Zapraszam SERDECZNIE Wszystkie z WAS! Być może znajdziecie nawet coś dla siebie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.