wtorek, 24 lipca 2012

Dopiero zaczynam prowadzić BLOGA! :)
za namową nie jednej z WAS ;p Ciągle dostaję wiadomości, zapytania czy prowadzę Bloga? NIE? Dlaczegooo?
Zatem skusiłam się! Postaram się w miarę systematycznie dodawać coraz to NOWSZE POSTY!
Głównie MÓJ Blog będzie dotyczył tego co KOCHAM najbardziej! czyli MODA i wszystko co z nią związane! :)
Dlaczego MAFFASHIONN?
Proszę nie kojarzyć mnie ze znaną Blogerką o podobnej a raczej prawie identycznej nazwie.
Czysty i dosyć głupi zbieg okoliczności.
Tą nazwę zapoczątkowałam na portalu SZAFA.PL gdzie wszystko się zaczełooooo...
Będą pojawiać się tutaj głównie stylizacje,różne elementy Garderoby, zdjęcia nie zdjęciaaaa i więcej info o MNIE:)
a dowiecieee się wszystkiego śledząc Mojego Bloga :) Zapraszam ;****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.