piątek, 31 sierpnia 2012

31.08

Ostatni dzień tego jakże wspaniałego miesiąca i zarazem końcówka WAKACJI! Które minęły mi tak strasznie szybko! Żeby co nieco osłodzić wam piąteczek wrzucam zdjęcie SŁODKIEGO Bukietu pełnego Żelków i Pianek wykonanego prze zemnie na wieczór Panieński Mojej przyszłej bratowej :)) Bardzo łatwy do wykonania. Wystarczą długie wykałaczki, różnorakie żelki, kilka róż lub innych kwiatów oraz ozdoby :)))
Jeśli chodzi o kreację na ten wieczór postawiłam na prosty zestaw. Z racji tego że dominować miał kolor CZARNY, wskoczyłam w Małą Czarną na jedno ramię oraz Białą taliowaną marynarkę, dorzuciłam dodatki w postaci Panterkowej KOPERTÓWKI. Zdjęcia wkrótce ;) A dzisiaj pokażę wam moje dwa nowe nabytki które kupiłam w TK Maxx`ie. Jest to Asymetryczna spódnica z motywem kwiatów z tyłem do samej ziemi oraz panterkowe Body zdobione transparentnymi cekinami, wykończone siateczką na przodzie! Idealne do jeansów lub spódnicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.