środa, 8 sierpnia 2012

08.08

Moje Ostatnie ŁUPY! zaliczam do nich: * Naszyjnik z KOLCAMI! świetnie prezentujący się do każdej stylizacji! (KOCHAM ZŁOTE DODATKI)
* Lekkie SANDAŁKI Japonki wiązane na szafre marki: ZARA
oraz Moje KWC czyli Kosmetyki Wszech Czasów których zawsze używałam i z których jestem ogromnie zadowolona;) tj. Podkład: L'OREAL TRUE MATCH Maskara: Revlon GROW LUSCIOUS Blackest Black Puder: Eveline MINERANLY Transparentny
Dodam jeszcze że od dzisiaj odliczam dokładny miesiąc do dnia Ślubu/Wesela Mojego Brata ;) Jestem Świadkiem i specjalnie na tą okazję Kupiłam piękną dłuuuugą suknię w kolorze AQUA! wygląda olśniewająco! Część z Was już ją pewnie widziała na portalu SZAFA.PL a reszta zobaczy ją już niedługoooo ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.