środa, 8 sierpnia 2012

08.08

Moje Ostatnie ŁUPY! zaliczam do nich: * Naszyjnik z KOLCAMI! świetnie prezentujący się do każdej stylizacji! (KOCHAM ZŁOTE DODATKI)
* Lekkie SANDAŁKI Japonki wiązane na szafre marki: ZARA
oraz Moje KWC czyli Kosmetyki Wszech Czasów których zawsze używałam i z których jestem ogromnie zadowolona;) tj. Podkład: L'OREAL TRUE MATCH Maskara: Revlon GROW LUSCIOUS Blackest Black Puder: Eveline MINERANLY Transparentny
Dodam jeszcze że od dzisiaj odliczam dokładny miesiąc do dnia Ślubu/Wesela Mojego Brata ;) Jestem Świadkiem i specjalnie na tą okazję Kupiłam piękną dłuuuugą suknię w kolorze AQUA! wygląda olśniewająco! Część z Was już ją pewnie widziała na portalu SZAFA.PL a reszta zobaczy ją już niedługoooo ;))

1 komentarz:

  1. I loved as much as you will receive carried
    out right here. The sketch is tasteful, your authored
    material stylish. nonetheless, you command get got an shakiness
    over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerlyy again as exactly thee same nearl very often inside case you shield
    this hike.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.