poniedziałek, 22 kwietnia 2013

4

TAK baaaardzo bym chciała już CIEPŁĄ wiosnę!
założyć w końcu MOJE ULUBIONE szpileczki ♥
zrzucić te ciężkie "rzeczy", założyć coś lekkiego....

w zestawie:
Ramoneska: XXX
Top z ZIPEM: Bershka
Tregginsy z ZIPEM z tyłu: Pull & Bear - z wczorajszych zakupków ;p
Panterkowa kopertówka: SZAFA.pl
oraz Szpilki: ZARA ;) 





podobne lecz nieco inne odcienie! ;)
(pewnie nie jedna z Was napisze że po co mi dwie takie same) ;p
jedna zdobyta tutaj na SZAFA.PL
druga upolowana na allegro ;)
dosyć pojemne jak na kopertówki;p
  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.