poniedziałek, 22 kwietnia 2013

6

Kilka NOWOŚCI!!! 


UDAŁO mi się w końcu upolować te oto CUDEŃKA ♥

szukałam, szukałam, szukałam
aż w końcu ZNALAZŁAM!

Kurteczkę: ZARA
oraz Buciczki: Bershka
i to Nowiuśkie w moim rozmiarze!

piękność♥




Bershkowe LOVE ;p
jak to któraś z was kiedyś powiedziała :)

w końcu udało mi się je znaleźć ♥
po bardzo długich poszukiwaniach!
i to nowe w moim rozmiarze! coś PIĘKNEGO! 





Pasiaste Treggisny!
Klasyczne CZARNE tregginsy ze złotymi zamkami ;)




Neonowa lekka zwiewna
oraz Lekki Oversize z delikatnym motywem panterki i zipkiem;p 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.