poniedziałek, 22 kwietnia 2013

8

Poniedziałkowa wizyta u Fryzjera ♥

co prawda zmiana nie wielka.
ścięte na prosto oraz Zabieg Regeneracji Włosów;)
po zimie jak najbardziej wskazane dla każdego rodzaju włosów. 





na prośbę jednej z szafierek wstawiam zdjęcie włosków jak wyglądają z tyłu.

_______________________
nie kombinuję teraz z kolorem bo chciałabym wrócić do swojego naturalnego ;p

dodaję zdjęcie moich naturalnych - dawno dawno temu ;p  









Wstawiam zdjęcie po umyciu tym właśnie szamponem, użyciu tej właśnie odżywki oraz mgiełki, wysuszone, rozczesane.

zdjęcie z lampą
oraz zdjęcie końcówek;)
jak już wspomniałam z kolorem na razie nic nie kombinuje ponieważ chciałam wrócić do swoich;p

a tymczasem mają efekt 3D :)))

Odbudowująca linia.

♥ Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Repair, Szampon
♥ Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Repair, Odżywka
♥ Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Repair, Ekspresowa odżywka regeneracyjna

uwielbiam zapach tej linii.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.